SUPPORT

Modtag fjernsupport fra Mikrolab

Via Teamviewer er vi i stand til at yde fjernsupport på software leveret af Mikrolab Aarhus A/S. Kontakt os pr. e-mail eller telefon for denne facilitet. Programmet kan hentes ved hjælp af nedenstående knap.

SUPPORT

Modtag fjernsupport fra Mikrolab

Via Teamviewer er vi i stand til at yde fjernsupport på software leveret af Mikrolab Aarhus A/S. Kontakt os pr. e-mail eller telefon for denne facilitet. Programmet kan hentes ved hjælp af nedenstående knap.

SERVICE

Certificeret servicepartner Binder & Opentrons

Mikrolab er certificeret servicepartner for Binder og Opentrons. Så hvis du har brug for service på et Binder eller Opentrons produkt, så kan du trygt tage kontakt til os, så klarer vi opgaven for dig.
Vores certificerede team er klar til at sørge for regelmæssig vedligeholdelse og på den måde holde dem i topstand for ensartede og pålidelige resultater.

SERVICE

Certificeret servicepartner Binder & Opentrons

Mikrolab er certificeret servicepartner for Binder og Opentrons. Så hvis du har brug for service på et Binder eller Opentrons produkt, så kan du trygt tage kontakt til os, så klarer vi opgaven for dig.
Vores certificerede team er klar til at sørge for regelmæssig vedligeholdelse og på den måde holde dem i topstand for ensartede og pålidelige resultater.

SERVICE - BINDER

Hvorfor er service af dit BINDER skab så vigtigt?

Med de ellers robuste BINDER-kamre, som giver de højeste niveauer af produktivitet, er vedligeholdelse dog afgørende for at opretholde ydeevnen.
Derfor har vi hos Mikrolab kombineret vores kvalitetsservice i tre pakker, guld, sølv eller bronze.


BEMÆRK VENLIGST:

Det er også muligt at kontakte os for at anmode om en enkelt serviceaftale. Du behøver ikke at købe en fuld servicepakke.

BRONZE Pakke

3-års vedligeholdelseskontrakt.

Prisen er pr. år og uden transport.
Pris afhænger af model.

Visuel inspektion af mekaniske og elektriske komponenter, samt check af kontrolrespons.

Uden certifikat.

SØLV Pakke

3-års vedligeholdelseskontrakt.

Prisen er pr. år og uden transport.
Pris afhænger af model.

Visuel inspektion af mekaniske og elektriske komponenter, check af kontrolrespons, test af alle nøglefunktioner, kalibrering af en testtemperatur specificeret af brugeren i midten af kammeret.

Uden certifikat.

GULD Pakke

3-års vedligeholdelseskontrakt.

Prisen er pr. år og uden transport.
Pris afhænger af model.

Visuel inspektion af mekaniske og elektriske komponenter, check af kontrolrespons, test af alle nøglefunktioner, kalibrering af en testtemperatur specificeret af brugeren i midten af kammeret.

Med certifikat.

SERVICE - BINDER

Hvorfor er service af dit BINDER skab så vigtigt?

Med de holdbare BINDER-simuleringskamre er de højeste niveauer af produktivitet og tilgængelighed en del af pakken. Men selv de mest premium produkter har brug for vedligeholdelse.That is why we at Mikrolab have combined our quality service in three packages, gold, silver or bronze.


BEMÆRK VENLIGST:

Det er også muligt at kontakte os for at anmode om en enkelt serviceaftale. Du behøver ikke at købe en fuld servicepakke.

BRONZE Pakke

3-års vedligeholdelseskontrakt.

Prisen er pr. år og uden transport.
Pris afhænger af model.

Visuel inspektion af mekaniske og elektriske komponenter, samt check af kontrolrespons.

Uden certifikat.

SØLV Pakke

3-års vedligeholdelseskontrakt.

Prisen er pr. år og uden transport.
Pris afhænger af model.

Visuel inspektion af mekaniske og elektriske komponenter, check af kontrolrespons, test af alle nøglefunktioner, kalibrering af en testtemperatur specificeret af brugeren i midten af kammeret.

Uden certifikat.

GULD Pakke

3-års vedligeholdelseskontrakt.

Prisen er pr. år og uden transport.
Pris afhænger af model.

Visuel inspektion af mekaniske og elektriske komponenter, check af kontrolrespons, test af alle nøglefunktioner, kalibrering af en testtemperatur specificeret af brugeren i midten af kammeret.

Med certifikat.

RETURNERING

Skal du returnere et produkt til os?

Såfremt du skal returnere et produkt i forbindelse med service, kalibrering, reklamation, reparation eller andet, skal du udfylde vores returseddel.
Har produktet du returnerer været i kontakt med medier som kan være skadelige ved berøring, er det afgørende at du udfylder retursedlen - Så vi sikrer, at vores medarbejdere ikke kommer til skade.

RETURNERING

Skal du returnere et produkt til os?

Såfremt du skal returnere et produkt i forbindelse med service, kalibrering, reklamation, reparation eller andet, skal du udfylde vores returseddel.
Har produktet du returnerer været i kontakt med medier som kan være skadelige ved berøring, er det afgørende at du udfylder retursedlen - Så vi sikrer, at vores medarbejdere ikke kommer til skade.

Step-by-step guide

  1. 1. Aftal retur med os ved at kontakte os på mail eller ved at ringe til os
  2. 2. Download vores returseddel, print og udfyld den
  3. 3. Sæt retursedlen uden på pakken* med udstyret, der skal sendes retur
  4. 4. Send pakken af sted til os

*Det er vigtigt for vores medarbejderes sikkerhed, at retursedlen er sat udenpå pakken. Pakken bliver derfor ikke åbnet, hvis sedlen ikke er tilgængelig uden, at pakken skal åbnes.


Retursedlen skal udfyldes – hver gang

Som udgangspunkt skal retursedlen udfyldes, hver gang du sender et produkt retur til os. 

Step-by-step guide

  1. 1. Aftal retur med os ved at kontakte os på mail eller ved at ringe til os
  2. 2. Download vores returseddel, udfyld den, print og underskriv
  3. 3. Sæt retursedlen uden på pakken* med udstyret, der skal sendes retur
  4. 4. Send pakken af sted til os

*Det er vigtigt for vores medarbejderes sikkerhed, at retursedlen er sat udenpå pakken. Pakken bliver derfor ikke åbnet, hvis sedlen ikke er tilgængelig uden, at pakken skal åbnes.


Retursedlen skal udfyldes – hver gang

Som udgangspunkt skal retursedlen udfyldes, hver gang du sender et produkt retur til os.